maanantai 28. marraskuuta 2011

Hilun 30. match show

Käytiin Hilun kanssa eilen Sipoossa mätsärissä. Mätsäri järjestettiin maneesissa, jossa oli tietysti hiekkaista ja kuraista. Hilu näyttikin sitten ihan lampaalta kun se oli makoillut jalat märkänä siinä hiekalla. (Sen jalat näytti siis tosi ohuilta, ja muuten turkki oli normaalin näkönen, eli Hilu näytti hassulta.)
Hilu ei mennyt kehään mun kanssa. Me haluttiin kokeilla, että miten se käyttäytyy, jos mä en vie sitä. Ens vuonna on monet näyttelyt lauataina, jolloin mä en pääse, ja olis kiva kuitenkin ilmotta H niihin.

Kehässä Hilu liikku kivasti. Tuomari meni tutkimaan ja mä katoin jo, että vitsi toi käyttäytyy henosti. Sitten tuomari nousi ja Hilu yritti näykkästä sitä. Toivottavasti toi ei nyt vaikuta sunnuntain kehäkäyttäytymiseen, kun H menee mun kanssa. En kyllä usko että vaikuttaa, mun pitää vaan pitää Hilua tiukasti ja antaa sen järsiä lihapullaa, niin on ennenki selvitty.                                                       Hilu on käynyt tänävuonna siis 30 mätsärissä, ja tää taitaa jäädä vuoden vikaksi. Tällä hetkellä ei ainakaan ole enää mätsäreitä tiedossa. Ja onhan toi 30 ihan kiva tasaluku :).  
Me käytiin lauantaina Hilun kanssa koirapuistossa pitkän tauon jälkeen. En edes muista koska olitais viimeks käyty. Siellä oli Hilua pari kuukautta nuorempi chihupoika, eli tosi hyvä kaveri tolle. Hilu kun on aina tykännyt pikkukoirista. Siinä ne vähän aikaa leikki ja juoksenteli, mutta sitten rupes hajut kiinnostamaan liikaa. Hilu vaan kulki nenä kiinni maassa ja tuhisi, joten me sit lähettiin kun mullekkin tuli vähän kylmä. Mutta oli ihana nähdä, kun Hn töpö heilui vinhaa vauhtia kun se tervehti toista koiraa.

2 kommenttia:

  1. Aivan mahtavasti olette Hilun kanssa jaksaneet treenata mätsäreissä, upeaa! Ja kiva blogi muutenkin, tsemppiä jatkoon :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Onhan noissa mätsäreissä tullut käytyä :)

    VastaaPoista