perjantai 7. lokakuuta 2011

Bussilla ajelua ja vesisadetta

Mulla oli tiistaina koeviikon takia vapaapäivä, joten piti keksiä jotain yhteistä puuhaa Hilulle ja mulle. Mä sitten tajusin, ettei me olla käyty pitkään aikaan Itiksessä, ja sinnehän me lähdettiin. Otin Hilulle mukaan paljon nameja, mm. lihapullan ja nakin paloja. Me mentiin bussilla, ja vieläkin toi pelkäs vähän, mutta oli kuitenkin paljon rennompi. Itiksessä Hilu käyttäytyi paremmin kuin se on aikaisemmin käyttäytynyt, tapitti suurimmaksi osaksi mua namin toivossa. Käytiin ostamassa mulle yks koulukirja, ja lähdettiin kotiin. Koska oli niin kiva sää, me käveltiin kotiin niin tuli samalla tehtyä kunnon lenkki.
    
Tällä viikolla on satanut paljon, mutta eipä se meidän menoa haittaa. Hilu on tähän mennessä lähtenyt ulos minkälaisessa säässä tahansa, ja se itse asiassa tykkää sateella juoksemisesta.
Mulla on koko ens viikko syyslomaa, eli me ehditään tekemään vaikka mitä. 

1 kommentti: